28 октомври 2014 г.

Като на филм...


Те са прекрасни-толкова позитивни, че могат да променят света; толкова усмихнати-че могат да накарат облаците да се разпръснат и слънцето да огрее земята; толкова влюбени/въпреки, че са заедно от 10 години/, че ще ви омаят още от първия поглед, както направиха с мен!
Може би и за това, съвсем спонтанно, ми се прииска точно Меги и Николай да са първите младоженци в блога, които да споделят какви емоции са ги връхлетели, докато са организирали сватбата си. 
Благодаря им от сърце за това!


Трудна и налудничава задача е да организираш своята или нечия сватба, но пък затова е същевремено и една от най-красивите и сладки задачки, които могат да те сполетят  J
Независимо колко време имаш, за да организираш всичко, три са важните неща, които трябва винаги да следваш:1.доброто отношение към хората, с които работиш. 2.Да знаеш какво искаш – да си решителен в избора си. 3. Да си организиран.
Съответно и това ще бъде обратният отговор, който ще получиш, а това е една много важна част в цялостната организация.
Аз лично неволно следвах тези три точки (след време го осъзнах)  и резултатът беше перфектен.
Не съм и очаквала толкова професионално и точно отношение от страна на всички.
Не казвам че бях отрицателно настроена, но просто се бях подготвила на всичко, включително и на неприятни изненади, а всъщност такива не стигнаха до мен.
Като започнем от  ателието, което ни помогна да направим собствен дизайн на поканите, подаръчетата за гостите, менютата, етикетите за сватбената ракия и номерата за масите – и задоволството, когато след време видях, че нашият дизайн се е харесал и че нашите покани се продават свободно.
DJ, който имаше друг поет ангажимент, но поради някакви причини реши да се организира и до час ми се обади, за да ми каже, че мога да разчитам на него. Изключително професионално му отношение; бях помолила на сватбата ни да не се чува фолк музика. Естествено е, че от многобройните поканени и след няколко чашки, ще има и подобни поздрави, но човека си разбираше от работата и тактично, без аз да разбера, се е "борил" с желанията на нашите гости – музиката беше на ниво, по наш вкус. Водеше сватбата последователно, спокойно и ненатрапчиво. Като добавя и факта, че беше болен / доста настинал и с температура, а аз го разбрах на края на вечерта./
Фотографката - мила, красива, добра в работата си, романтична, прецизна, педантична. Станаха едни прелестни снимки, незабравими спомени, като изваяни, като излезли от филм.
Ресторантът- приятен, с красива градина и с вкусна, прясна храна. Управителката и персоналът – перфектни, приятен  млад екип. Услужливи, старателни, изпълнителни.
Насоките, които получих от Ваня за камера (просто уникален), фризьор/гримьор, кола под наем, кетъринг, сватбена торта, цветарски магазин и т.н., бяха от изключителна помощ за мен. Всички тези хора се отнесоха толкова точно към работата си, разбирахме се с една дума относно това, какво искаме и кога го искаме, нямаше нужда да се виждаме многократно и да се чуваме постоянно.
Всичко това даде своят плод, когато стигнахме до приказно организираният и подреден ресторант и градина. До последно се оглеждах и очите ми бяха като на малко дете пред  витрина с много и различни сладоледи. Навсякъде беше нежно изваяно, мека красота, която завладя и обърна внимание дори и на най-големите непукисти от гостите J
Много е важно в този ден да имаш една стабилна опора, за да е пълноценно изживян този момент. Определено това зависи не само от любовта, която изпитваш към половинката си, а и от цялостната емоция, която те заобикаля.
Истината е, че по-доволни лица от тези на нашите гости, не бях виждала скоро.
И какво повече ти трябва в такъв момент, когато всички се забавляват и ти се чувстваш по-влюбен и обичан от всякога.
Бих могла да кажа на всички едно огромно Благодаря.
Мисля че и след примерно 20 год., ще гледам сватбата си и ще изпитвам същите емоции като в самият ден, толкова истински, чисти, красиви – имам усещането, че това не може да се заличи и забрави.
J А като си помисля, че ни отне 10 години да се решим за сватба и винаги си бяхме споделяли, че не е нужно да правим J …. Не сме знаели какво изпускаме – до такава степен, че и ние, и голяма част от нашите приятели и роднини, искат бис  J



Подаръците за гостите-кибритчета и шоколад.








Ресторант: Рачич, с. Войводиново
Фотограф: Лидия Гаджева, https://www.facebook.com/lidya.gajeva?ref=ts&fref=ts
Видео: Антон Марчев
Покани, печатни детайли и подаръци за гости: Ателие  BOTIQUE, http://svatbenipokani.eu/
DJ: Миро, http://www.djmiro-bg.com/
Сватбен букет и бутониери: Нина Йотовска, бутик ЛИЗИАНТУС, http://www.liziantus.com/
Грим и прическа: Доби и Капели, https://www.facebook.com/dobo.capelli?fref=ts
Сватбено возило: http://mercedes180.spot.bg/
Декорация: Вери Бери